Expedițiile gastronomice sunt o tendință îndrăgită de gurmanzi
Termeni și condiții de anulare a călătoriei
Înainte de a rezerva o călătorie, vă rugăm să citiți termenii și condițiile de anulare.
Anularea în conformitate cu contractul
- în caz de anulare cu 30-21 de zile înainte de prestarea serviciilor turistice – 15% din costul serviciilor turistice;
- în caz de anulare cu 20-15 zile înainte de prestarea serviciilor turistice – 50% din costul serviciilor turistice;
- în caz de anulare cu 14-8 zile înainte de prestarea serviciilor turistice – 85% din costul serviciilor turistice;
- în caz de anulare cu 7-1 zile înainte de prestarea serviciilor turistice – 100% din costul serviciilor turistice;
- în caz de anulare a comenzii, care se încadrează în plin sezon – 100% din costul serviciilor turistice;
- în caz de anulare a comenzii în cadrul promoției „early booking” sau a altor promoții, dacă o astfel de clauză a fost specificată în condițiile promoției – 100% din costul serviciilor turistice.
* În cazul în care nu există bilete de avion nerambursabile (de exemplu, bilete de avion pentru zborurile programate FlyDubai), hoteluri nerambursabile sau hoteluri cu condiții speciale de anulare, vize, cereri de grup, calcule individuale și date de sezon estival. În sezonul estival de la 25.12 la 07.01 în principalele destinații turistice solicitate și EAU, de la 16.12 la 20.01 în Tanzania.
** În cazul renunțării la hotel fără penalizare, vom percepe o penalizare doar pentru biletele de avion cu FFP care urmează să fie revizuite dacă TOATE zborurile de la ambele destinații sunt închise la „0”, minimizare posibilă în funcție de valoarea ultimelor bilete vândute.
*** Se aplică numai pachetelor turistice cu zboruri charter și handling la sol.
Costurile aferente operatorului de turism pot apărea din cauza:
- Diferențelor în prețul de vânzare al unui bilet standard, dacă acesta nu se vinde sau dacă se vinde un bilet mai ieftin;
- Penalităților din partea hotelului, dacă este cazul;
- Serviciilor nerambursabile.
Procedura de minimizare a penalităților:
În a doua zi după data de finalizare a călătoriei anulate, agentul trimite un mesaj în sistem prin care solicită calcularea valorii finale a călătoriei anulate; după primirea răspunsului, pentru a minimiza pierderile, agentul adresează o scrisoare contabilității.