Expedițiile gastronomice sunt o tendință îndrăgită de gurmanzi
Condiții de plată pentru excursii
Există 2 modalități de plată a comenzii/cererii
- În baza contractului (plata integrală în termen de 1 (una) zi bancară de la confirmare)
- Conform condițiilor promoției PitSTOP (Pit STOP! Condiții de plată avantajoase) — (accesează ca agent, pentru a vedea notificarea *,**)
ATENȚIE! Conform p. 5.1.3 din Contract, data plății cererii este considerată data primirii fondurilor în contul curent al operatorului de turism Join UP!. Vă rugăm să atrageți atenție la data creditării fondurilor. Operatorul de turism nu poartă răspundere pentru momentul efectuării plăților de către instituția bancară.
În cazul încălcării condițiilor de plată a cererilor, operatorul de turism își rezervă dreptul de a suspenda accesul la sistemul de rezervări online a unui produs turistic și de a calcula penalitățile în conformitate cu termenii Contractului Agenției.
Acordați atenție condițiilor speciale de anulare a tururilor în Egipt cu plecarea din Chișinău:
Anularea cu 7 (șapte) zile înainte de plecare, excluzînd ƶiua plecării, este permisă fără penalități și FPP, cu excepția datelor perioadelor de vîrf, dacă datele turului se îbncadrează în perioada 24.12.2021 – 14.01.2022 – anularea fără penalități și FPP este permisă cu 21 zile înainte de plecare, fără a lua în calcul ziua plecării, ulterior – 100% penalități.
Modalități de plată
Plata pentru produsul turistic comandat trebuie să fie efectuată conform facturii.
Toate tipurile de plăți în baza Contractului sunt efectuate în hrivne. Costul indicat în lista de prețuri în valută străină este convertit în hrivne la rata comercială stabilită de operatorul de turism pe site.
***În caz de întârziere a plății, toate plățile ulterioare sunt creditate la rata din momentul plății, dar nu mai mică decât rata de confirmare a rezervării.
Scrisori de garanție
Scrisorile de garanție sunt acceptate pe antet, cu semnătura șefului și ștampila întreprinderii (dacă există), întocmite exclusiv conform modelului.
Scrisorile de garanție sunt luate în lucru doar pentru cererile în care data de începere a turului, cade în ziua următoare după data confirmării cererii, sau cele confirmate vineri cu plecarea în weekend, luni sau de sărbători (egale cu zilele libere).
Pentru cererile confirmate până la ora 12:00, sunt luate în lucru doar scrisorile de garanție cu data garanției plății în aceeași zi.
Pentru cererile în care orașul de plecare diferă de orașul de reședință reală a turiștilor, este posibilă trimiterea unei Scrisori de Garanție dacă cererea este confirmată sâmbătă, duminică sau într-o zi de sărbătoare (nebancară), cu data de plecare pe a doua zi bancară. O astfel de cerere urmează a fi plătită în prima zi bancară înainte de ora 16:00.
Scrisorile de garanție nu sunt luate în lucru, fără semnăturile originale ale șefului întreprinderii.
Compania Join UP! își rezervă dreptul de a refuza acceptarea scrisorii de garanție.
Rambursarea fondurilor
Rambursările se fac exclusiv în contul de decontare al plătitorului, care a efectuat plata și în prezența scrisorii-cererii originale.
Documentele necesare:
Pentru persoanele juridice și întreprinzătorii individuali::
- originalul scrisorii, întocmită conform modelului cu semnătura șefului și ștampila întreprinderii (dacă există).
Pentru persoanele fizice::
- originalul scrisorii, întocmită conform modelului
- copia buletinului de identitate (paginile 1, 2 cu fotografia, рînregistrarea curentă)
- o copie a certificatului de atribuire a numărului de identificare
- o copie a chitanței pentru plata produsului turistic
Copiile tuturor documentelor sunt certificate de proprietar (copia corespunde cu originalul)).
Compensarea fondurilor neutilizate
Pentru persoanele juridice și antreprenorii individuali: se face pe baza unei scrisori întocmite după model pe antetul companiei, cu semnătura șefului și ștampila întreprinderii (dacă aceasta există).
Pentru persoanele fizice: compensarea este imposibilă. Este posibilă doar rambursarea mijloacelor bănești.
Toate documentele necesare scanate trebuie anexate la cerere în contul dvs. personal, cu notificarea printr-un mesaj la subiectul corespunzător.
Numărul de telefon pentru informații: (044) 303-99-99
Documente pentru Republica Moldova |
Scrisoare de garanție (din 03.11.20) |