Agenți

Belvedere Ml

Belvedere Ml Belvedere Ml 4 Hotel category

Cehia , Marianske Lazne

Spa Hotel Belvedere Ml este situat în centrul orașului Marianki Lazne. Hotelul oferă o vedere frumoasă la parcul spa și la colonada principală cu izvoare minerale. Hotelul este una dintre cele mai frumoase și prestigioase clădiri din Marianske Lazne. A fost fondată în 1838 de către chirurgul principal al mănăstirii Tepla, Tadeash Klinger. Inițial a fost o clădire cu două etaje, care și-a primit numele Belvedere, dar hotelul și-a căpătat aspectul clasic în 1905. După o renovare majoră în 2000-2001, hotelul dispune de camere confortabile, bine echipate, spațioase. Hotelul Belvedere va satisface chiar și cele mai înalte cerințe ale oaspeților săi, printre care și regina Danemarcei. Hotelul oferă 39 de camere confortabile de diferite categorii. Ferestrele oferă o vedere frumoasă la partea istorică a orașului și la parcul spa. Toate camerele au mobilier italian original, telefon, mini-bar, frigider si TV prin satelit. Restaurantul hotelului oferă preparate din bucătăria cehă și internațională, mese dietetice și pentru copii. De asemenea, este posibil să consultați un medic nutriționist. Tratamentul are loc în centrul balneologic propriu, care se află în sanatoriu. Sănătatea clienților este îngrijită de o echipă de medici, asistente și kinetoterapeuți de înaltă specializare. Atmosfera calmă, armonioasă, aer curat, servicii de calitate vă vor face șederea aici relaxată și relaxată.

Total camere Check in Verifică
39 14:00 11:00

Informații generale


Characteristics

  • Wi-Fi: Gratuit
  • Wi-Fi în hol: Gratuit
  • Parcare: Gratuit
  • Curățătorie chimică: Contra cost

Beneficii

  • Wifi gratuit

Tipuri de camere

Mărime 21 sq.m.

Caracteristica camerei:

Opțiuni suplimentare:

  • Baie / duș: Inclus
  • Uscător de păr: Inclus
  • Minibar: Gratuit
  • Telefon: Inclus
  • Frigider: Inclus
  • În siguranță în cameră: Gratuit
  • Toaletă: Inclus
  • Televizor: Inclus
  • Wi-Fi: Gratuit
Mărime 25 sq.m.

Caracteristica camerei:

Opțiuni suplimentare:

  • Baie / duș: Inclus
  • Uscător de păr: Inclus
  • Minibar: Gratuit
  • Telefon: Inclus
  • Frigider: Inclus
  • În siguranță în cameră: Gratuit
  • Toaletă: Inclus
  • Televizor: Inclus
  • Wi-Fi: Gratuit

Meal concept

Restaurantul hotelului oferă preparate din bucătăria cehă și internațională, mese dietetice și pentru copii. Este posibil să consultați un nutriționist. Mic dejun tip bufet, băuturi gratuite (7:00 - 10:00). Prânz - la alegere meniu cu 3 feluri, băuturi contra cost (12:00 - 13:30). Cină tip bufet, băuturi contra cost (17:30 - 20:00).


Infrastructură și servicii

Tratamentul are loc în centrul balneologic propriu, care se află în sanatoriu. Sănătatea clienților este îngrijită de o echipă de medici, asistente și kinetoterapeuți de înaltă specializare.
Program de tratament complex (FBT, HBT):


examen medical: inițial și final (rezultate contra cost),
până la 3 tratamente spa pe zi,
maximum 15 tratamente spa pe săptămână,
timpi de tratament : lun. - Vineri. 7:00 am - 3:00 pm,
prezența permanentă a unui medic în hotel.


Specializare medicală:


boli ale sistemului circulator, inima și vasele,
boli ale tractului gastro-intestinal,
boli ale rinichilor și ale tractului urinar,
tulburări metabolice,
boli ale aparatului musculo-scheletic,
boli neurologice,
tratamentul și prevenirea bolilor diabetice.


Tratamente de vindecare:


baie cu perle naturale,
masaj clasic,
masaj subacvatic,
masaj reflex,
ECG - electrocardiograma,
magnetoterapie,
sac de gaz - CO2,
inhalații,
fizioterapie,
fizioterapie în piscină,
pneumopunctură - gaz injecții .


Notă! Hotelul își rezervă dreptul de a modifica costul, tipurile de servicii și timpul de prestare a acestora sunt în funcție de anotimp și condițiile meteo, inclusiv denumirile camerelor - fără notificare prealabilă. Fotografiile postate pe site-ul joinup.md pot diferi de fotografiile hotelurilor în realitate. Conform contractului de agenție pentru implementarea produsului turistic p.6.9. 6.10, touroperatorul, care furnizează informații despre hotel, se ghidează numai după clasificarea hotelurilor, care este furnizată de administrația hotelului. De asemenea, touroperatorul nu are informații despre planurile hotelurilor de a efectua lucrări de construcție sau reparații pe teritoriul hotelului sau pe teritoriul adiacent.