Agenți

Fairmont Quasar

Fairmont Quasar Fairmont Quasar 5 Hotel category

Turcia , Shishli

Aceasta este o opțiune de cazare ideală atât pentru călătorii de afaceri, cât și pentru cei de agrement. Vă așteaptă servicii impecabile și un sejur de neuitat în Istanbul.
Total camere Check in Verifică
209 12:00 14:00

Informații generale

  • Tipuri de servicii: BB (Bed and Breakfast)

Locație

Hotel de oraș

Characteristics

  • Wi-Fi: Gratuit
  • Schimb valutar: Inclus
  • Parcare: Gratuit
  • Spălătorie: Contra cost
  • Serviciu de trezire: Inclus
  • Fax / copiator / imprimantă: Contra cost
  • Bancomat: Inclus
  • Doctor: Contra cost
  • Sală de conferințe: Contra cost

Beneficii

  • Wifi gratuit
  • Parcare gratuită
  • Aproape de aeroport

Tipuri de camere

Camera standard cu vedere la oraș sau Bosfor. În cameră sunt două paturi de o persoană sau un pat dublu. Camerele nu au balcon. Un loc suplimentar este un canapea.

Mărime 38 sq.m.
Cantitate 87
Numărul maxim de oaspeți per cameră 3
Numărul maxim de oaspeți per cameră (inclusiv copii) 3

Caracteristica camerei:

Opțiuni suplimentare:

  • Balsam: Inclus
  • Balcon: Inclus
  • Baie / duș: Inclus
  • Aparat de cafea: Inclus
  • Uscător de păr: Inclus
  • Minibar: Gratuit
  • Telefon: Inclus
  • Frigider: Inclus
  • Halat: Inclus
  • În siguranță în cameră: Gratuit
  • Set de cafea și ceai: Inclus
  • Dormitor: Inclus
  • Televizor: Inclus
  • Wi-Fi: Gratuit

Meal concept

  • Suc proaspăt: Contra cost
  • Barul din hol: Inclus

Infrastructură și servicii

  • Piscină acoperită: Inclus
  • Sală de gimnastică: Contra cost
  • Scaune de restaurant: Inclus
  • Bonă: Inclus
  • SPA: Contra cost
  • Masaj: Contra cost
  • Saună cu aburi: Contra cost
  • Saună: Contra cost
  • Solar: Inclus

Notă! Hotelul își rezervă dreptul de a modifica costul, tipurile de servicii și timpul de prestare a acestora sunt în funcție de anotimp și condițiile meteo, inclusiv denumirile camerelor - fără notificare prealabilă. Fotografiile postate pe site-ul joinup.md pot diferi de fotografiile hotelurilor în realitate. Conform contractului de agenție pentru implementarea produsului turistic p.6.9. 6.10, touroperatorul, care furnizează informații despre hotel, se ghidează numai după clasificarea hotelurilor, care este furnizată de administrația hotelului. De asemenea, touroperatorul nu are informații despre planurile hotelurilor de a efectua lucrări de construcție sau reparații pe teritoriul hotelului sau pe teritoriul adiacent.