Agenți

Marriott Hotel Amman Marriott Hotel Amman 5 Hotel category

Scurtă descriere
Hotelul a fost inclus în lista celor mai bune hoteluri publicată de Conde Nast Travelers în 2005. De la ferestrele hotelului se oferă o vedere frumoasă asupra orașului. Restaurantele și cafenelele confortabile din incintă sunt un loc ideal pentru întâlniri informale și mic dejun de afaceri, prânz sau cine.

Mai multe informații
Hotelul este situat în centrul de afaceri din Amman, în cartierul Shmeisani, la câțiva pași de centrul istoric al orașului, la 30 de minute cu mașina de Aeroportul Amman.
Numărul total de camere în hotel
293 camere
Tipuri de camere

268 camere standard
21 suite executive
4 apartamente regale

B camere confortabile – interioare moderne și elegante în culori calde, podele cu mochetă, mobilier confortabil, decorațiuni rafinate, ferestre mari din podea până în tavan și balcoane cu vederi minunate ale orașului.

Comentarii

Champions Sports Bar & Restaurant - bar american și restaurant cu muzică live
Villa Mediterrano - restaurant italian
The Library Lounge& Bar de trabucuri - fripturi și sushi, o gamă largă de trabucuri
La Patisserie – restaurant internațional, gustări și băuturi răcoritoare pe tot parcursul zilei. O gamă largă de prăjituri și alte produse de cofetărie
Piano Lounge – ceai tradițional englezesc, muzică live

Beneficii

Travel style

  • Lux: Da
  • Romantic: Da
  • Afaceri: Da

Hotel facilities

  • Saună: Da

Plajă

  • Accesibilitate: Da

Meal concept


Infrastructură și servicii

  • Piscină deschisă: Inclus
  • Salon de înfrumusețare: Inclus
  • Frizerie: Inclus

Notă! Hotelul își rezervă dreptul de a modifica costul, tipurile de servicii și timpul de prestare a acestora sunt în funcție de anotimp și condițiile meteo, inclusiv denumirile camerelor - fără notificare prealabilă. Fotografiile postate pe site-ul joinup.md pot diferi de fotografiile hotelurilor în realitate. Conform contractului de agenție pentru implementarea produsului turistic p.6.9. 6.10, touroperatorul, care furnizează informații despre hotel, se ghidează numai după clasificarea hotelurilor, care este furnizată de administrația hotelului. De asemenea, touroperatorul nu are informații despre planurile hotelurilor de a efectua lucrări de construcție sau reparații pe teritoriul hotelului sau pe teritoriul adiacent.