Agenți

Cum se face newsletters ca scrisorile să fie citite?
Să deschidem câteva secrete

A fi agent de turism în zilele noastre este departe de a cunoaște doar destinațiile și hotelurile, dar și de a studia nevoile publicului țintă și tendințele, capacitatea de a filma conținut foto și video pentru Instagram, de a scrie texte interesante, de a-ți construi propriul brand puternic și program de loialitate pentru clienții obișnuiți și chiar de a face newsletters interesante pentru turiști.

Ei bine, suntem aici pentru a vă ușura munca și astăzi vom vorbi despre eficacitatea emailingului. Cum să-l creați corect, astfel încât să evitați să intrați în spam, iar turistul să vreie să deschidă scrisorile și să le citească până la capăt? Cum să înțelegeți că e-mailurile dvs. sunt utile pentru clienți și cum să analizați statisticile? Iată doar câteva recomandări.

CHEIA CĂTRE INIMA TURISTULUI

Mai mult contact cu clienții este întotdeauna egal cu mai multe oportunități pentru dvs. Iar emailingul este un instrument eficient pentru ca agenții să comunice cu turiștii. Aceasta este ca o cheie către inima abonaților: puteți afla despre interesele lor, puteți fi la curent cu evenimentele și puteți raporta oferte interesante. Pentru a crea un emailing eficient este important:

  • Să simplificați procesul de selecție prin crearea de scrisori care să răspundă dorințelor, viziunii și nevoilor cititorilor.
  • Să vă concentrați pe conținut interesant și util, ținând cont de preferințele abonaților și definind clar scopul scrisorii.
  • Să țineți minte că aspectul și ora trimiterii buletinului informativ sunt cele mai buni ajutoare, iar succesul constă în înțelegerea turiștilor dvs.

Deci, cum alegeți cheia potrivită? Să ne descurcăm împreună.

REGULI DE EMAILING

Câteva reguli care vă vor ajuta în crearea de e-mailuri atractive și relevante:

Aspectul exterior

În primul rând, nu uitați să captați atenția, veți avea la dispoziție doar câteva secunde după ce turistul deschide newsletters. Prin urmare, ar trebui să dedicați timp componentei vizuale.

  • Acordați atenție faptului că scrisoarea dvs. trebuie să fie simplă, atractivă și modernă. Vă recomandăm să vă abonați la emailingul colegilor de pe piață și ale companiilor de top – acest lucru vă va ajuta să explorați strategiile actuale și soluțiile de proiectare care sunt în prezent în trend.
  • Utilizați nu mai mult de trei până la cinci culori primare, având în vedere culoarea mărcii și culorile suplimentare pentru accente (butoane și link-uri). Această abordare va face scrisoarea mai atractivă și mai confortabilă pentru cititor. De asemenea, este mai bine să evitați utilizarea negru pur pentru text. În schimb, puteți utiliza gri închis sau albastru închis, care de obicei arată mai moale și ajută la reducerea oboselii ochilor în timpul lecturii îndelungate. Este important să evitați diversitatea excesivă a culorilor, deoarece acest lucru poate face literele dificil de citit.
  • Alegeți un font curat și simplu, de exemplu, Arial, Helvetica sau Verdana, care sunt ușor de citit pe diferite dispozitive și dimensiuni de ecran și sunt acceptate în diverse aplicații de e-mail.
  • Pentru a face scrisoarea mai interesantă, adăugați imagini de înaltă calitate. Cu toate acestea, este important să nu uitați de dimensiune – nu depășiți 1200 de pixeli pentru a evita supraîncărcarea scrisorii. Utilizați colaje sau animații pentru a atrage atenția destinatarului.

Scopul principal este de a vă asigura că turiștii captează instantaneu informațiile și simt emoții pozitive în timp ce vizionează scrisoarea primită.


Destinatari

În primul rând, este important să înțelegem cine este publicul dvs. și din start să împărțiți abonații în grupuri. Segmentarea bazei de date ajută la o mai bună înțelegere a necesităților clienților, transmițându-le oferte mai personalizate. De exemplu, puteți împărți baza de date după buget, vârstă și călătorii anterioare. Acest lucru vă va permite să creați oferte speciale care să răspundă mai bine nevoilor fiecărui grup.
De asemenea, asigurați-vă că vă păstrați lista de abonați curată.


Conținut

Încercați să vă imaginați în locul destinatarului: ce ați fi dorit să vedeți și să citiți? Concentrați-vă pe conținut interesant și util și definiți clar scopul scrisorii. Evidențiați ceea ce vă va distinge de ceilalți. De exemplu, cineva poate încheia o scrisoare cu o glumă, iar cineva o poate începe cu un citat.


Frecvență

Cât de des ar trebui să trimit newsletters? Țineți minte, calitatea este întotdeauna mai importantă decât cantitatea, așa că nu trimiteți e-mailuri prea des. O dată pe săptămână este suficient pentru ca turiștii să nu se sature de mesajele dvs.

Recomandările generale cu privire la cele mai bune zile și ore pentru a trimite e-mailuri este mijlocul săptămânii (marți, miercuri și joi) și prima jumătate a zilei sunt doar un punct de plecare, deoarece fiecare public este unic.

Experimentați, analizați indicatorii și găsiți-l pe cel optim pentru audiența dvs. Dacă e-mailurile dvs. sunt interesante și utile, abonații le vor aștepta atât noaptea, cât și în weekend.

INSTRUMENTE UTILE

Pregătirea buletinelor informative include utilizarea regulată a diferitelor instrumente și servicii. Acestea includ:

eSputnik, SendPulse

Servicii ușor de utilizat pentru crearea și trimiterea de newsletters. Acestea oferă o interfață ușor de utilizat, personalizare și analiză pentru urmărirea rezultatelor. Este posibilă implementarea emailingului prin diferite canale, cum ar fi e-mail, SMS și mesaje web. Ambele au un plan gratuit cu funcționalități de bază pentru un anumit număr de destinatari.

Mailchimp

Aceste servicii fac listele de corespondență mai eficiente, oferind confortul trimiterii și analizei rezultatelor.

SPAM ȘI DEZABONARE

Fișierul Spam este o secțiune de e-mail în care mesajele recunoscute de sistem sau de destinatar ca periculoase sau nedorite sunt filtrate automat.

Pentru a evita intrarea în acest folder și pentru a crește procentul de e-mailuri deschise, este important să respectați mai multe puncte cheie:

✔ Nu utilizați anteturi de e-mail care pot arăta ca spam adică titluri cu semne de exclamare, scrise cu majuscule sau cu un număr excesiv de semne de punctuație.

✔ Evitați cuvintele sau expresiile de oprire (stop-word or stop-frases) din e-mailurile care sunt percepute ca publicitate nedorită. În special: „publicitate”, „vânzare”, „reducere”, „promoție”. La fel și cuvinte push precum: „urgent”, „se va termina în curând”, „nu ratați”. În schimb, alegeți cuvinte care indică beneficii și interes: „ofertă specială”, „scrisoare secretă”. În acest fel, veți menține publicul interesat și veți evita să intrați în spam.

✔ Asigurați-vă că e-mailurile dvs. au un conținut clar și interesant, nu doar informații promoționale.

✔ În mod regulat eliminați adresele inactive din lista de corespondență sau adrese care nu au confirmat abonamentul.

✔ Utilizați serviciile de verificare a adresei de e-mail pentru a vă asigura că baza de date nu conține adrese eronate sau temporare. De exemplu, EmailListVerify și EmailListValidation oferă verificarea gratuită a 100 de adrese de e-mail și Hunter.io oferă un plan de date gratuit.

 

Aceste acțiuni nu numai că vă vor proteja împotriva spam-ului, dar vă vor asigura, de asemenea, că mesajele dvs. sunt deschise la un nivel mai ridicat!

Este important să adăugați la scrisoare posibilitatea dezabonării și a contactelor de feedback, deoarece numai în acest caz poate fi numită comunicare reciprocă ecologică, fără impunere.

Acordați atenție aspectului și trimiteți e-mailuri în cel mai bun moment posibil.

 

ANALIZA DATELOR

Pentru a evalua eficacitatea listei de corespondență, ar trebui să acordați atenție mai multor indicatori cheie disponibili în serviciile de trimitere a e-mailurilor:

  • Deschiderea e-mailurilor (rata de deschidere) — afișează procentul de abonați care au primit e-mailul și l-au deschis. Acest indicator arată cât de mult titlul scrisorii este interesant. Indicatorul optim în sectorul turismului este de aproximativ 20%.
  • Clicuri (Click-Through Rate) — acesta este procentul de abonați care au făcut clic pe linkul din e-mail. Indică cât de eficient vă îndemnați publicul să întreprindă anumite acțiuni. De exemplu, pentru a intra pe site. Indicatorul optim este de la 2% la 5%.
  • Numărul de dezabonări (Unsubscribe Rate) — procentul destinatarilor care s-au dezabonat de pe lista de emailing, afișează posibile probleme cu conținutul e-mailurilor sau frecvența trimiterii acestora. Indicatorul optim este mai mic de 1%.

Luați în considerare statisticile nu doar ca numere, ci ca o oportunitate de a vă îmbunătăți abordarea de a trimite e-mailuri pe baza informațiilor colectate.

Crearea, trimiterea și analizarea buletinelor de știri prin e-mail nu este atât de dificilă pe cât pare la prima vedere, dacă respectați câteva reguli simple. Experimentați cu conținut, studiați rezultatele, păstrați lista de adrese curată, monitorizați feedback-ul publicului și îmbunătățiți-vă constant abilitățile.


**conține materiale promoționale