La mulți ani și Crăciun fericit!
Lucrul constant cu ghizii este calea noastră spre servicii impecabile la stațiuni
Pentru noi la Join UP! Este important ca turiștii dvs. să profite la maximum de vacanța lor, să simtă un real vibe al țării și împreună cu noi să înceapă călătoria lor de la Achiever* către Celebrate yourself!** La urma urmei, nu ar trebui să amânați viața pentru mai târziu, iar noi știm cum să transformăm fiecare zi într-o sărbătoare!
Ghidul este principala călăuză către Celebrate yourself
De mai bine de 10 ani, Join UP! ™ lucrează pentru a dărui emoții și a construi relații pe termen lung cu turiștii. Și înțelegem că multe depind de ghizii noștri. De ce?
- Aceștia sunt primii oameni care întâlnesc turiști într-un oraș nou.
- Ei devin ghizi ai istoriei și prezentului destinației, introduc cultura acesteia, transmit starea de spirit și creează o atmosferă.
- La ei, turiștii se adresează în primul rând cu întrebări și pentru sfaturi.
- Ei sunt responsabili pentru servicii în fiecare etapă: de la întâlnirea la aeroport la un sejur confortabil la hotel și la alegerea activităților.
- Și vor deveni principalii mentori pe drumul spre celebrarea vieții – Celebrate yourself.
De aceea, ne concentrăm pe dezvoltarea profesională a ghizilor turistici pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor pe care turiștii dumneavoastră le primesc. Și am început cu destinațiile lor preferate – Turcia și Egipt.
FORMAREA GHIZILOR LA INSTITUTUL CORPORATIV GROW UP
Timp de mulți ani, desfășurăm în mod regulat cursuri de formare pentru ghizii noștri din Egipt și Turcia, unde acordăm o atenție maximă:
Serviciului
- Lucrăm constant pentru a le îmbunătăți abilitățile sociale cu ajutorul tehnicilor profesionale și a teoriilor psihologice.
- Adaptăm comunicarea în conformitate cu caracteristicile culturale ale turiștilor din diferite țări.
- Explorăm nevoile și dorințele turiștilor, precum și noi oportunități de a le satisface, deoarece ghizii știu despre asta mai bine decât oricine altcineva.
Tendințe moderne în servicii
- Studiem tendințele populare de pe piețe și facem brainstorming împreună în căutarea unor soluții inovatoare și interesante. Nu numai pentru a răspunde tendințelor, ci și pentru a le crea noi înșine.
- Îmbunătățim constant produsul, actualizăm programele de excursii, oferim alegeri actualizate de hoteluri și activități, astfel încât turiștii să se simtă like a local***.
Comunicării
- Conducătorii SUN International, gazda noastră, au dezvoltat un sistem de motivare pentru ghizii care studiază limbi străine și le achită cursurile lingvistice.
- Acum putem oferi serviciul în limba tuturor țărilor din care sosesc turiștii noștri.
- Turiștii 24/7 pot primi consultații de la reprezentanții Join UP! care vorbesc fluent engleza și rusa.
Pentru mulți turiști, Turcia și Egiptul nu sunt destinații noi, așa că lucrăm constant pentru a găsi ceva interesant și pentru a descoperi țara într-un mod nou cu fiecare călătorie. În luna mai, am organizat un training pentru partenerii turci Summer Tour, iar la începutul lunii septembrie, Join UP !, împreună cu GROW UP, am desfășurat un alt training pentru 150 de ghizi și transferatori la gazda noastră din Egipt – SUN International, cu care colaborăm de aproape 10 ani.
Spunem în mod constant că iubim Egiptul, iar ghizii locali sunt unul dintre motive. De ce?
- Pentru ei, este o profesie de prestigiu pentru viață, de care sunt mândri și tind spre realizări remarcabile în carieră.
- Ei dedică ani de zile acestei activități. În echipa Sun International, ghizii lucrează în medie 7-8 ani, iar unii chiar peste 20! Și este mișto nu numai datorită experienței, ci și pentru că atunci când turiștii se întorc în stațiunea lor preferată, sunt întâmpinați de ghidul cunoscut, care le cunoaște preferințele și nevoile.
- Majoritatea ghizilor au studii profesionale și sunt interesați să învețe limbi străine.
- Toți ghizii din stațiuni sunt adevărați Achievers, la fel ca tine și ca mine. Ei lucrează aproape non-stop și înțeleg importanța odihnei, așa că sunt gata să ajute, să ghideze și să sugereze cum să facă totul pentru o vacanță reușită și Celebrate yourself.
- Ei iubesc Egiptul și doresc să transmită această dragoste turiștilor, astfel încât aceștia să aibă dorința de a se întoarce în țară și de a o recomanda altora.
De data aceasta, la training, împreună cu ghizii, am explorat ce altceva inovator și util poate fi oferit oaspetelui nostru în toate etapele interacțiunii. Echipa Join UP! a primit o mulțime de informații și idei interesante de la ghizi locali și i-am luat deja la lucru pentru a îmbunătăți serviciul și mai eficient și implementăm deja unele dintre ele. Ce este nou pentru turiștii tăi în Egipt?
- Imersiunea în cultura locală încă din primele clipe la sosirea în aeroport printr-un salut în limba locală și o întâlnire cu atributele tradiționale.
- Sfaturi utile de la ghizi despre locuri de vizitat și suveniruri pentru a aduce înapoi din vacanță.
- Activități interesante și ședințe foto generale în timpul excursiilor.
- Atenție maximă la detalii pentru transferuri și mai confortabile.
- Felicitări de sărbători din partea echipei de ghizi.
- Program actualizat de excursii și oferte speciale pentru turiștii Join UP!
Evgeniya
Lukyanenko Manager în departamentul Talent Development,
Join UP! și antrenor corporativ GROW UP
|
«Dar am fost și mai uimită când s-a dovedit că majoritatea ghizilor din Hurghada lucrează cu noi sau în turism de aproximativ 20 de ani, iar în Sharm de aproximativ 8! Pentru ei, aceasta este munca unei vieți întregi, stabilitate și încredere în viitor. Deci, dacă întrebați oamenii care tocmai s-au întors din vacanță dacă l-au văzut pe Mohammed, care a fost ghidul dvs. acum un an, 99,9% vor spune „Da!”».
Tamara
Perminova conducătorul departamentului Talent Development,
Join UP! și a Institutului corporativ GROW UP
|
«În timpul unuia dintre aceste traininguri, am creat o „Piramidă a serviciilor” pentru ghid, pe care o folosim la toate destinațiile. Când Join UP! a intrat pe piețele europene, ne-am dat seama că trebuie să ne formăm ”inteligența culturală”. Prin urmare, anul trecut, curriculum-ul din Egipt a inclus informații de bază despre piețele noastre de operare, a creat portrete ale ghidului (ceea ce ar trebui să fie) și profiluri de turiști din diferite țări. Pe baza cunoașterii preliminare a tipologiei DISC, ghizii noștri au putut selecta instrumente pentru o interacțiune eficientă cu reprezentanții fiecărei țări.
Și în acest sezon, ne-am uitat la teorii care sunt noi pentru ei – analiza tranzacțională a lui Eric Bern și strategiile Thomas-Kilmann pentru a face față conflictelor, care suntem siguri că îi vor ajuta pe ghizii noștri să înțeleagă și mai bine nevoile oaspeților lor și să iasă din situații dificile cu demnitate și dragoste pentru turiști, astfel încât aceștia să se întoarcă și să continue să sărbătorească viața alături de Join UP!».
Maria
Dmitrieva Product Marketing Manager la Join UP!
|
«La urma urmei, ghizii noștri sunt cei care mențin contactul principal cu călătorii. O astfel de comunicare este, de asemenea, importantă din punctul de vedere al cooperării noastre cu compania gazdă, deoarece suntem o echipă mare care lucrează pentru a ne asigura că fiecare turist profită la maximum de călătorie».
Obiectivul nostru este ca după o vacanță cu Join UP! turistul să mai dorească să revină la stațiunea preferată pentru impresii noi și același serviciu cool.
* din engleză Achiever – persoană care atinge un scop, îl realizează
** din engleză Sărbătorind viața
*** din engleză ca localnic