#какиеновости: тревел-открытия сезона, которые нельзя пропускать
Asigurare pentru anularea călătoriei: cum funcționează? Recenziile agenților.

Datele călătoriei au fost deja încercuite, totul a fost gândit și planificat, dar din când în când îți apar în minte noile „ce-ar fi dacă”? Avem un antidot de încredere cu care puteți renunța la griji și vă puteți proteja de riscuri. Această asigurare a fost deja evaluată în practică!
Partenerul nostru, Intact Asigurări Generale, o companie de asigurări cu sediul central în Chișinău, Moldova, vine în ajutor la soluționarea oricărui „risc presupus”. Vă recomandăm să încheiați o asigurare imediat după rezervare.
DVS. AȚI CERUT – NOI AM REALIZAT!
Înainte de a călători, acum vă puteți proteja cu ușurință de eventualele riscuri: cu ajutorul asigurării de călătorie și a unei polițe medicale. Acesta este, de asemenea, oferit turiștilor Join UP! Moldova de către Intact Asigurări Generale.
DE CE AM NEVOIE DE ASIGURARE DE CĂLĂTORIE?
Un zbor întârziat, condițiile meteorologice, o varicelă neașteptată… Poate părea că a nu te gândi la lucruri rele este suficient pentru ca nimic rău să nu se întâmple. Dar știți, cel mai sigur este să fiți mai întâi asigurat, iar apoi să eliminați gândurile negative și să vă bucurați de experiența călătoriei dvs.
CE SPUN AGENȚII?
![]() |
Svetlana
Beloi director ТА TurMalina SRL, or. Chișinău
|
Totuși, uneori, circumstanțe neprevăzute vă dau toate planurile peste cap, împiedicându-vă să plecați în călătoria planificată:
- Probleme legate de sănătate,
- audieri de judecată programate pe neașteptate,
- sau ghinion banal: vecinii de sus v-au inundat apartamentul.
În toate aceste cazuri, asigurarea vă economisește investițiile financiare, timpul dar, totodată și sistemul nervos al agenților de turism. Iar costul este pe deplin justificat de liniștea sufletească și protecția pe care le oferă.
Asigurarea acoperă o mulțime de riscuri posibile și vă permite să rezervați o vacanță în orice moment convenabil, fără ca să vă faceți griji cu privire la ceea ce ar putea interveni în timpul călătoriei — și adorăm acest lucru.
![]() |
Iulia
Nicolai manager turism FIVE STARS TRAVEL AGENCY, or. Chișinău
|
Cu asigurarea de anulare a călătoriei pentru tururile Join UP!™, puteți uita de aceste probleme. Ne-a ajutat deja de mai multe ori: unora pur și simplu le-a oferit încredere în viitor, iar pe alții i-a salvat cu adevărat.
Da, suntem încă vulnerabili: uneori circumstanțele ne joacă festa. Dar dacă anterior clienții puteau pierde totul, acum economisesc până la 90% din sursele lor alocate.
- Zbor întârziat? În acest caz, turiștii primesc o compensație în valoare de 10 euro per călător pentru fiecare oră de întârziere a zborului, începând cu a treia oră.
- Persoana a solicitat viză și alte documente, dar serviciul de frontieră a refuzat intrarea? Acest lucru este prevăzut în polița de asigurare.
- S-a întâmplat o tragedie? Da, din păcate, ne-am confruntat cu o astfel de situație. O rudă apropiată a turiștilor noștri a decedat, ca rezultat eu nu au zburat în vacanță- iar compania de asigurări le-a restituit totul după cum se cuvine.
Mulți dintre turiștii noștri chiar le spun prietenilor despre această opțiune, astfel încât aceștia întreabă din prag: vrem să obținem polițe. Aceasta este o tendință sănătoasă.
STATISTICA
Am început colaborarea cu Intact Asigurări Generale în august 2024. De atunci, agenții și turiștii s-au convins deja: asigurarea funcționează!
Au fost adresări din motive diferite:
- Boli, leziuni
- Întârziere în eliberarea vizei
- Zbor întârziat
- Ecesul persoanei asigurate
Statisticile de eliberare a plății:
41% au primit o rambursare completă (90% din sumă)*
53% au primit compensație pentru întârzierea zborului*
6% dintre refuzuri* au fost legate de o dată de începere incorectă a poliței. De exemplu, atunci când starea de sănătate a turistului s-a agravat înainte de începerea perioadei de asigurare.
*conform statisticilor interne ale companiei
ARE ROST?
Dacă doriți să reduceți costul turului și vă gândiți să refuzați de la asigurare în acest scop, luați în considerare următorul lucru: există riscul de a rămâne fără despăgubiri în caz de forță majoră. O mare dezamăgire pentru turist și o pierdere a reputației pentru agent. Oare au rost astfel de economii?
De asemenea, nu merită să anulați asigurarea în ultimul moment înainte de plecare. Pentru că, dacă se produce un eveniment asigurat, nu veți putea folosi polița de asigurare retroactiv.
Mențineți-vă polița activă și bucurați-vă de sentimentul de siguranță – se merită.
ÎN CE CONDIȚII SE OFERĂ ASIGURAREA?
Dacă se întâmplă ceva din această listă, asigurarea acoperă costurile reale ale turistului pentru care este emisă:
- Probleme de sănătate chiar înainte de călătorie sau îmbolnăvirea unui copil.
- Medicul a recomandat să nu călătoriți din cauza sarcinii în stadiu avansat sau a contraindicațiilor medicale.
- O rudă apropiată trebuie să meargă la spital și nu există nimeni care să o însoțească.
- A existat o urgență în familie: cineva a decedat
- Trebuie să vă prezentați personal în instanță și datele nu se potrivesc cu deplasarea.
- Proprietatea a fost grav deteriorată din cauza unui incendiu, a unei inundații, a unui furt.
- Din cauza unui accident rutier sau a unei defecțiuni la transportul public, la plecarea în vacanță sau la întoarcere, nu a fost posibil să vă îmbarcați la timp în avion.
- Zborul a fost întârziat mai mult de 3 ore și a fost notificat în ultimul moment.
- Planurile au fost date peste cap de un refuz de viză sau de o amânare.
- O grevă a transportatorilor anunțată oficial, riscul de revolte sau o amenințare teroristă.
- A avut loc un dezastru natural la domiciliu sau în stațiunea aleasă.
- Polițiștii de frontieră sau vameșii au interzis traversarea frontierei.
Lista completă și condițiile exacte ale cazurilor de asigurare pot fi găsite aici.
Acum, chiar dacă circumstanțele anterioare călătoriei se schimbă brusc, turistul va fi protejat de pierderi financiare. Puteți cumpăra excursii cu sufletul împăcat în condițiile rezervării din timp și fără griji.
CUM SĂ ÎNCHEIAȚI O POLIȚĂ DE ASIGURARE?
Costul poliței este de 9 euro.Plata se face în lei moldovenești la cursul de schimb valutar curent. Am lăsat căsuța de bifat de pe pagina de rezervare activată automat, astfel încât totul funcționează de la sine.
Dacă dintr-un motiv oarecare ați debifat căsuța și ulterior ați decis să încheiați asigurarea – nicio problemă! Puteți adăuga serviciul la rezervarea dvs. în contul dvs. personal – dar nu mai târziu de 48 de ore înainte de startul turului. Cu toate acestea, costul va fi dublat.
Fie ca călătoria să vă aducă numai emoții plăcute și așteptări pline de bucurie!