F.A.Q
Află tot ce îți trebuie pentru o călătorie ușoară și de neuitat
Care sunt destinațiile pe care le pot rezerva împreună cu dvs.?
Tururile oferite de noi includ destinații clasice cunoscute și preferate, precum Egipt și Turcia, dar și destinații noi, mai puțin cunoscute, dar nu mai puțin interesante. Doriți ceva inedit? Aruncați o privire la Alicante, o stațiune elegantă și super instagramabilă de pe Costa Blanca. Sau descoperiți destinațiile exotice Tunisia sau Zanzibar. Găsiți pe site mai multe idei și destinații cu Join UP!™.
Aveți oferte fierbiniți și cum să le găsim pe site?
Da, avem mereu oferte fierbinți și convenabile pentru cei care sunt pregătiți să plece în următoarele câteva zile. Căutați ofertele actuale în compartimentul special de pe site.
Putem rezerva un tur fără cazare?
Da, puteți, dar numai prin intermediul unui manager. Vă rugăm să contactați un specialist pentru a efectua o astfel de rezervare și a coordona toate detaliile.
Putem rezerva un tur fără călătoria cu avionul?
Da, puteți, dar numai prin intermediul unui manager. Vă rugăm să contactați un specialist pentru a efectua o astfel de rezervare și a coordona toate detaliile.
Care este garanția că turul va fi confirmat după efectuarea plății?
După efectuarea plății, comanda este trimisă automat pentru confirmare. De obicei, confirmarea are loc în câteva ore. În cazuri rare - până la 24 de ore. Dacă turul nu este confirmat, managerul va oferi o alternativă sau va rambursa banii.
Dorim să călătorim câteva familii împreună. Putem face legătura între comenzile noastre?
Da, trebuie doar să comunicați managerului numărul tuturor rezervărilor. Vom adăuga o notă ca să fiți cazați în apropiere. Decizia finală este luată de administrația hotelului, dar aceștia de obicei vin în întâmpinare.
Ce acte sunt necesare pentru călătoria peste hotare?
Pașaport străin, uneori viză, asigurare, bilete, voucher turistic și dovadă de cazare. Verificați în prealabil cerințele pentru țara dumneavoastră.
Cum să verific valabilitatea pașaportului meu pentru călătorie?
Verificați:
- Pașaportul trebuie să fie biometric (semnul pe copertă).
- Trebuie să fie valabil cel puțin 6 luni după întoarcere.
- Trebuie să aibă pagini libere pentru vize și ștampile.
Ce trebuie să știm despre călătoriile cu copiii?
Copilul trebuie să dispună de un pașaport străin separat. În cazul în care copilul călătorește împreună cu unul din părinți sau cu un însoțitor, poate fi necesară o declarație autentificată la notar. Majoritatea companiilor aeriene permit cărucioare, mâncare pentru bebeluși și oferă centuri și pătuțuri speciale pentru bebeluși.
Trebuie să plătim pentru copil mic în cazul în care acesta doarme cu părinții?
Da, chiar dacă un copil (sub 2 ani) nu necesită un loc separat, se va aplica o taxă de serviciu. Suma este deja inclusă în prețul turului pe site-ul web, atunci când indicați vârsta copilului.
Ce trebuie să cunoaștem în cazul în care călătorim cu un animal de companie?
Animalul trebuie să aibă un pașaport veterinar și un certificat de formular nr. 1 eliberat cu cel puțin 5 zile înainte de plecare. Unele țări solicită analize suplimentare. Verificați politicile companiei aeriene și ale hotelului cu privire la cazarea cu animale de companie.
Care sunt particularitățile călătoriei pentru persoanele cu necesități speciale?
Persoanele care se încadrează în gradul de dizabilitate I și II trebuie să călătorească cu un însoțitor. Companiile aeriene oferă servicii speciale. Asigurați-vă că vă informați managerul din timp - vă vom ajuta să vă organizați călătoria.
Ce cantitate de lucruri pot fi luate cu sine?
Cantitatea admisibilă depinde de compania aeriană și de tarif. Vă rugăm să consultați managerul dumneavoastră sau pe site-ul web al transportatorului înainte de plecare.
Putem perfecta asigurarea împreună cu turul?
Da. Asigurarea medicală este inclusă în prețul standard al turului. Este posibil să încheiați o asigurare de anulare a calatoriei - vă rugăm să contactați managerul dvs.
Cum să alegem hotelul?
Atrageți atenție la locație, anul construcției, tipul de cameră, tipul de alimentație, distanța până la mare, disponibilitatea programelor de divertisment. Toți acești parametri sunt indicați în descrierea de pe site.
Când este mai convenabil să faci o rezervare - din timp sau înainte de plecare?
Rezervare timpurie- atunci când călătoriți în plin sezon sau cu copii. Mai aproape de data plecării - dacă aveți un program flexibil și doriți să beneficiați de o reducere. Urmăriți ofertele de rezervare timpurie - acestea vă pot oferi un avantaj de până la 40%.
Cum se efectuează rezervarea unui tur online?
Dispuneți de două opțiuni:
- Self-service - alegeți și plătiți independent turul pe site.
- Online sales (Vânzări online) - managerul vă ajută cu selectarea și înregistrarea, totul este individual.
Ce intră în prețul turului?
Prețul include de obicei: bilet de avion, cazare la hotel, alimentație (în funcție de format - mic dejun, all inclusive etc.), asigurare, transfer de grup, ghid. Serviciile suplimentare se achită separat.
Cum să plătesc pentru turul selectat?
Self-service: plata online cu cardul pe site. Online sales: plata în contul curent al companiei - veți primi detaliile prin e-mail după confirmare.
Pot efectua plata în mai multe tranșe?
Da, atunci efectuați rezervarea prin intermediul unui manager. Condiții: 30% plată în avans la îndeplinirea formalităților, restul sumei - cu cel puțin 30 zile înainte de plecare.
Cum să primesc documentele după efectuarea plății?
Dacă ați efectuat rezervarea pe site - documentele sunt disponibile în cabinetul dvs. personal și vă sunt expediate pe e-mail. Dacă ați rezervat prin intermediul agenției - documentele pot fi descărcate după adăugarea comenzii în cabinetul personal.
Cum să verific statutul rezervării mele?
Self-service: statutul este disponibil în cabinetul personal și prin email.
Как внести изменения в уже забронированный тур?
Свяжитесь с менеджером по контактам из письма. Мы поможем внести все необходимые правки.
Cum să introduc modificări în turul rezervat?
Contactați managerul folosind datele de contact din scrisoare. Vă vom ajuta să efectuați toate rectificările necesare.
Pot anula rezervarea? Care sunt condițiile?
Da, anularea este posibilă. Termenii și condițiile sunt descrise în contractul pe care îl semnați la rezervare. Vă rugăm să luați cunoștință cu acesta din timp.
Mi se vor returna banii după anularea turului?
Da, dar suma depinde de momentul anulării. Cu cât este mai aproape de data plecării - cu atât penalitățile sunt mai mari. Termenii și condițiile exacte sunt specificate în contract.
Ce servicii suplimentare pot comanda?
Excursii, mese la bord, transfer individual, asigurare, divertisment. Trebuie doar să scrieți managerului Join UP!™.
Pot alege locul în avion, pentru a sta alături de o anumită persoană?
Da, în cazul în care compania aeriană oferă o astfel de opțiune. Vă rugăm să consultați managerul dumneavoastră. În caz contrar, locurile sunt atribuite automat.
Ce este Join UP! Pocket Guide™?
Acesta este asistentul dvs. personal de călătorie în mesageria Telegram și Viber. Acesta funcționează între ora 8:00 și 21:00 (UTC+3), iar în restul timpului solicitările dvs. vor fi preluate de echipa de asistență. Cu ajutorul acestuia, puteți organiza transferuri, închiria o mașină, rezerva o masă, găsi bagajele pierdute, primi sfaturi despre excursii - și toate acestea rapid și convenabil!
Programul de fidelitate
Beneficiați de 2 % cashback pentru fiecare rezervare pe site. Bonusurile pot fi utilizate pentru a plăti până la 80 % din prețul turului la rezervarea online, sau până la 10 % pentru rezervările prin intermediul managerului Travel Shop. Pentru aceasta, trebuie să generați codul promoțional al sumei necesare.