La mulți ani și Crăciun fericit!
Instatururile de la un agent la un blogger de călătorie sunt o nouă tradiție de la Join UP!™
20,9% dintre utilizatorii de social media urmăresc influencerii și experții⁶. În același timp 11% din populația adultă a lumii este abonată la influenceri de călătorie. Acesta este al 4-lea cel mai popular tip de Creator de conținut¹ și, potrivit cercetărilor, opinia influencerilor se află pe locul doi printre factorii care încurajează achizițiile. Deci de ce să nu devii tu însuți un expert în călătorii pentru turiștii tăi?
Da, da, nu te mai îndoi! Iată câteva dovezi proaspete că Social media este un instrument foarte interesant pentru un agent de turism profesionist:
82,5% dintre utilizatorii de social media le folosesc pentru colectarea de informații despre mărci și produse. Peste 60% preferă Instagram⁶.
Instagram este al 8-lea cel mai vizitat site web din lume și a 2-a cea mai descărcată aplicație din toate timpurile³.
44% dintre consumatori folosesc săptămânal Instagram pentru cumpărături³.
58% dintre utilizatorii Instagram spun că sunt mai interesați de brand după ce l-au văzut în stories³.
77% dintre utilizatorii activi susțin că Instagram le permite să interacționeze cu mărcile în moduri diferite⁷.
70% dintre cei care fac cumpărături prin Instagram folosesc platforma pentru a se familiariza cu produsul⁴.
36% dintre utilizatori cumpără produse în termen de 5 ore de la găsirea lor pe Instagram⁴.
Impresionant, nu-i așa? Și călătoriile sunt, de asemenea, printre aceste produse. La urma urmei, Instagram, datorită atracției sale vizuale, este una dintre platformele ideale pentru a face publicitate unei destinații sau tur.
- Aproape 52% dintre călători aleg o destinație de călătorie influențat de social media, și pentru 40% din mileniali, este important ca acesta să fie „instagrammed”.
- Apare săptămânal pe Instagram peste un milion de hashtag-uri legate de călătorii.
- 69% respondenți din întreaga lume folosesc rețelele sociale pentru nevoile legate de turism.
Așa că este timpul să ridicați gadgeturile și să profitați la maximum de această tendință. La urma urmei, dacă postezi în mod regulat ceva pe Instagram și în același timp folosești publicitate, poți crești implicarea clienților cu 50%!⁹
Dar cum să vă faceți profilul eficient și cum să creați conținut elegant?
Bănuim că și tu te-ai gândit imediat la asta, așa că, ca întotdeauna, ți-am pregătit o soluție mișto – instatour-uri de la Join UP! ™ Primii agenți au încercat-o deja și sunt încântați. Așadar, este timpul să lansăm un nou trend pe piața moldovenească!
INSTATOUR-URI ÎN HURGHADA ESTE ÎNCEPUTUL UNUI NOU TREND
Destinații preferate, vorbitori interesanți, master-class de la bloggeri și fotografi renumiți, locații de Instagram interesante și, desigur, gigabiți de conținut pentru rețelele dvs. sociale. Nu este oare aceasta o oportunitate wow de a vă consolida expertiza în mai multe domenii simultan și de a vă face afacerea și mai eficientă? Tocmai de aceea anul acesta, Join UP! a organizat instatour-uri de debut pentru agenții din Moldova, și iată-ne din nou primii. Nimeni de pe piață nu a mai făcut asta până acum! Dar suntem siguri că în curând va fi tradiția ta preferată.
Această călătorie la Hurghada a devenit probabil una dintre cele mai tari modalități de Rediscover Egypt*. Am studiat mult, am făcut schimb de experiențe și am deschis noi oportunități de dezvoltare. Iulia Dionisieva, care a fost responsabil pentru paginile Join UP!™ și SkyUp™ timp de 7 ani în rețelele de socializare, a pregătit un curs unic pentru agenți despre crearea de conținut pentru rețelele sociale cu sarcini practice interesante.
Iulia
Dionisieva -șefa Departamentului SMM&Influence relations
|
„Publicitatea Digitală și, în special, promovarea pe rețelele de socializare, ocupă o pondere din ce în ce mai mare în vânzările agențiilor de turism. Și este imposibil să mențineți rețelele sociale fără conținut de autor „live” de înaltă calitate.
Prin urmare, din ce în ce mai des, managerii care merg într-un tur publicitar trebuie nu numai să vadă hoteluri, ci și să creeze fotografii și videoclipuri care vor ajuta apoi să vândă aceste hoteluri și destinații pe tot parcursul sezonului următor. Și cu cât agenții stăpânesc mai bine abilitățile de a crea conținut de înaltă calitate în timpul călătoriei, cu atât va fi mai ușor să vindeți mai târziu. La urma urmei, în primul rând, turiștii se îndrăgostesc de orașe, țări și stațiuni prin ochii lor.”
Cursurile lui Serghei Buriac, par să aibă toate șansele de a deveni o parte tradițională a instatour-urilor noastre. De data aceasta el a fost de partajare secretele de lucru cu compoziția și raportul de aur.
Serghei
Buriac fotograf
|
„Instatour nu este doar o excursie în bine-cunoscutul Egipt, ci mult mai mult. La urma urmei, organizatorii au reușit să arate țara dintr-o parte complet diferită, depășind ideile multor oameni despre Hurghada. În plus, sunt doar o mulțime de informații utile despre fotografie și video, iar rezultatele participanților vă vor spune despre asta mai bine decât orice cuvinte.”
Și, de asemenea, împreună cu partenerii noștri, noi programul de excursii a fost regândit făcându-l mai modern, umplându-l cu semnificații proaspete, activități și, desigur, locații de Instagram impresionante. Un adevărat Box of impressions**! Și agenții noștri au fost primii care au testat noul produs, au simțit aceste impresii wow, s-au asigurat cât de ideale sunt aceste locuri pentru filmare și chiar mai mult – au devenit participanți la crearea unei noi experiențe. Cu toții am trăit-o împreună pentru prima dată, am discutat, reumplut, am împărtășit emoții și, desigur, am scos o mulțime de conținut cool pentru a inspira turiștii să repete această experiență.
Sarah-Anna
Polushina manager de evenimente la Join UP!
|
“Se părea că ce altceva ar putea surprinde un turist în Egipt? Aceasta a fost misiunea noastră – să găsim locuri care să fie o adevărată descoperire pentru toată lumea și să lăsăm cele mai calde amintiri. Prin urmare, ca parte a turului nostru, am selectat diverse locații de Instagram care să reflecte toate elementele și texturile într-un singur cadru: orașul, deșertul, apa.
Turul orașului pentru Instagram – El Gouna. Prima impresie de mers pe jos de-a lungul canalelor „Veneției egiptene” înconjurată de o arhitectură frumoasă: „Sunt cu adevărat în Africa?” Am făcut acest tur atât de plin de locații de Instagram încât veți dori să surprinzi fiecare colț cu obiectivul camerei tale și să partajezi imagini pe rețelele de socializare. Și când este vorba de cină, toată lumea se transformă imediat în bloggeri alimentari – totul arată atât de apetisant și frumos.
O excursie maritimă. Pentru mine, Marea Roșie este una dintre cele mai frumoase din lume, iar cele mai bune fotografii ies pe fundalul culorilor sale ireale. Ei bine, în plus, este vorba despre contopirea cu natura, pentru că scufundarea în lumea colorată a coralilor este încă un fior.
Star Gazing in Desert***. Adevăratul hit al turului nostru este un apus de soare pe o pantă panoramică cu un pahar de vin spumant, o cină delicioasă într-un cort beduin și vizionarea cerului înstelat printr-un telescop. Am călătorit prin tot deșertul în căutarea acestei locații, dar rezultatul merită cu siguranță. Nu veți uita niciodată această experiență unică!”
Angelina
Vasneva managerul agenției de turism RIO din Tiraspol.
|
„Vreau să declar cu îndrăzneală că m-am îndrăgostit în sfârșit și irevocabil de compania Join UP! ™Instatour-ul în Hurghada este pur și simplu cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în 7 ani de muncă în turism.
Am învățat multe subtilități despre fotografierea hotelurilor, editarea și prelucrarea materialelor, crearea de publicitate de înaltă calitate care promovează vânzările, precum și prezentarea mea ca specialist pe rețelele de socializare. Și totul datorită unei organizări clare și a unei echipe extraordinare; informații structurate și relevante pe care le-am consolidat în practică; excursii vii care au dezvăluit aroma Egiptului într-un mod nou; o atmosferă prietenoasă în echipă, unde toată lumea aderă la filosofia „live = travel”.
Deja în timpul turului, am reușit să fac vânzări datorită conținutului splendid și de înaltă calitate de pe pagină.
Vă mulțumesc pentru experiența neprețuită și emoțiile de neuitat. Abia aștept să ne revedem!”
Alina
Iamblea Manager al Agenției RM Join UP!, Chișinău
|
„M-am întors recent de la Instatour-ul din Hurghada organizat de Join UP!.™ Și a fost foarte cool! Am învățat multe despre stațiune și despre videografie și am întâlnit, de asemenea, oameni fenomenali care sunt, fără îndoială, profesioniști în domeniul lor. Călătoria mi-a dat emoții și cunoștințe extraordinare. Datorită acestei experiențe, abilitățile mele de marketing au fost actualizate, iar acum îmi este mai ușor să fac postări, povești și Reels pentru paginile de lucru.”
Iulia
Țurcan Manager al Agenției RM Travel Center, Chișinău
|
„Acum un an, am decis că vreau să fiu nu numai agent de turism, ci și blogger de călătorii pentru a inspira și mai mulți oameni să călătorească. Prin urmare, când am văzut Instatour-ul de la Join UP! am crezut că acest lucru este exact pentru mine și am aplicat imediat. Programul turistic este perfect: am obținut noi abilități în filmarea și editarea conținutului de călătorie, precum și ne-am uitat la mai multe hoteluri din Hurghada și am încercat noi excursii la stațiune, pe care acum le putem sfătui cu încredere turiștilor noștri. Mulțumesc Join UP!™ pentru ideea unui astfel de tur uimitor! După aceea, nu mai doriți să mergi într-un tur publicitar obișnuit! ❤️”
INSTATURURI DE LA JOIN UP!
În Ucraina, am început o astfel de tradiție în 2019, devenind trendsetters printre operatorii de turism.
Primul nostru instatur pentru agenții ucraineni a fost în Maldive – #MIO: Maldives. Inspiration. Ocean****. Atunci noi:
- Am făcut sute de fotografii: lângă ocean, pe teritoriul superfotogenic Riu Palace Maldive 5 * și Kandima Maldive 5* cu cea mai lungă piscină infinită în aer liber din Maldive. A risipit mitul că nu este nimic de făcut în Maldive.
- Am învățat cum să creăm imaginea perfectă pe Instagram împreună cu un blogger și un prezentator TV Leonid Martincik.
- Ne-am inspirat din poveștile cofondatorului rețelei internaționale de spații de înfrumusețare G-Bar Lera Borodina și fotograful Katya Kondratieva, în fața camerei căror au pozat Arnold Schwarzenegger, Clint Eastwood și multe vedete ucrainene.
În 2021 a fost Instatour ZooM. Apoi a intrat în obiectivul nostru Zanzibarul exotic unde:
- Am explorat Tanzania, ca și cum ar fi sub microscop, aducând tradițiile, fauna și flora, bucătăria locală, plajele, locurile emblematice cât mai aproape posibil.
- Am făcut o mulțime de poze interesante pe plajele albe ca zăpada, în timpul safari în giulgi și în labirinturile străzilor colorate a Stone Town.
- Am stăpânit arta fotografiei de portret și a conținutului cu fotograful Serghei Buriac și chiar am învățat să creem scenariul pentru spectacolul de călătorie la master-class de la Iana Metelkina cine face acest lucru pentru programul Heads and Tails de câțiva ani.
Adevărat că deja ați vrut în Instatour cu Join UP!™? Cu siguranță va exista o astfel de oportunitate. La urma urmei, încercăm întotdeauna să căutăm formate de învățare inovatoare și motivante, astfel încât să vă puteți dezvolta împreună cu noi într-un mod interesant și plăcut. Așa că sunt o mulțime de lucruri interesante înainte. Nu ratați!
¹ The B2B House
² The Influencer Marketing Factory
³ Website Rating
⁴ Gitnux Marketdata Report 2024
⁵ Passport-photo.online
⁶ GWI Social media trends report
⁷ Instagram for Business
⁸ ICEF Monitor
⁹ Tail Wind
* din engleză. „Redescoperirea Egiptului”
** din engleză. „Sipet de impresii”
*** din engleză. „Privind stelele în deșert”
**** din engleză. „Maldive. Impresii. Ocean