Agenți

Să nu cedeze în preț, ci să arătați valoarea serviciilor

Oamenii cu diferite niveluri de experiență și cunoștințe vin în domeniul turismului. Ei încep să lucreze cu ochii pe agențiile existente, încercând să înțeleagă regulile și să adopte practici de succes. Și, împreună cu cele de succes, introduc o mulțime de practici distructive — „așa-i de obicei”, „așa o face toată lumea”.

Pentru unii, turismul este din start o afacere neprofitabilă, „pentru suflet” — pot oferi cu generozitate reduceri, în timp ce veniturile sunt aduse de o altă afacere. Și cineva se aruncă în speranța de a depăși concurenții și de a nu avea altă strategie: astăzi vom câștiga și apoi vom vedea. Sunt metodele lor atât de utile pentru dvs.?

Zona de creștere a afacerii nu este cel mai adesea în repetarea experienței altcuiva, ci în determinarea a ceea ce funcționează cel mai bine pentru dvs. Pentru a vă putea concentra pe dezvoltarea punctelor forte, merită să scăpați de practicile ineficiente, împrumutate, iar reducerile sunt printre ele.