Клиенты меняются, а с ними и правила игры. Как исследовать свою аудиторию, чтобы туры продавались легко?
See you at the sea*: 8 motive pentru a vă rezerva vara astăzi
Așteptarea cu nerăbdare a unei viitoare călătorii poate fi mai plăcută decât bifarea zilelor până la Revelion. Dacă însă amânați decizia pentru că „nu știți ce va fi mâine”, vă sugerăm să adăugați pe talerul opus al cântarului condițiile de rezervare Join UP!™, asigurarea pentru anularea călătoriei și datele de cercetare științifică.
MOTIVUL 1: PLANURI ANTIFRAGILE CU JOIN UP!
Cu toții suntem afectați de știri globale, mesaje de la cei dragi, schimbări de priorități și stări de sănătate. Dar antifragilitatea ne dă posibilitate să acționăm în ciuda acestui mediu nestatornic. Putem să ne spunem: „Am de gând să văd lumea” și să ne bucurăm de această decizie atâta timp, cât așteptăm ziua plecării. Iar dacă factorii externi își fac simțită prezența, nu veți rămâne cu nimic.
Întrucât, pentru a rezerva un tur la Join UP!™ este suficient minimul:
- Rezervați un tur cu o plată în avans de 10% din costul său total în termen de 2 zile bancare de la confirmarea cererii. Și achitați suma rămasă nu mai târziu de 3 zile înainte de începerea turului, fără a lua în calcul ziua dinaintea plecării.
- Deja sunt disponibile pentru dvs.: Turcia, Egipt, Tunisia, Muntenegru, Grecia, Cipru, Albania.
MOTIVUL 2: ASIGURAREA PENTRU ANULAREA CĂLĂTORIEI- ESTE PREVĂZUT CHIAR ȘI NEPREVĂZUTUL!
Întârzierea la cursă, intemperiile, varicela neașteptată… Ca răspuns la orice „ce-ar fi dacă”, noi și partenerii noștri de la Intact Asigurări Generale am convenit asupra unei asigurări pentru anularea călătoriei. Ne-am gândit la cazurile și riscurile actuale care trebuie acoperite în caz de anulare a călătoriei. Așa că, turiștii se pot simți mai încrezători chiar și într-un vârtej de circumstanțe imprevizibile.
De asemenea, sistemul adaugă automat asigurarea la rezervarea turului, așa că este imposibil să uiți de ea! Aici puteți citi mai multe detalii despre condițiile și perfectarea asigurării.
MOTIVUL 3: PRACTICA GLOBALĂ EXTINSĂ
Anul acesta, pentru prima dată am lansat rezervarea anticipată cu aproape un an înainte de începerea sezonului – acum puteți rezerva în profunzime, ca britanicii. De ce sunt menționați ei aici?
Dacă vă uitați la harta lumii, turiștii sunt mai predispuși să-și planifice vacanțele din timp:4
|
|
Și nu vorbim despre 3-4 săptămâni înainte de plecare – profunzimea rezervării se măsoară în luni. De exemplu, aproximativ 23% dintre britanici au cumpărat călătorii pentru vara anului 2024 cu 4-6 luni înainte de călătorie, iar 27% – cu mai mult de șase luni înainte.5
MOTIVUL 4: A TRĂI CU ZIUA DE MÂINE… ESTE UTIL!
Fiți de acord, noi adesea „trăim cu viitorul”: ne gândim la ziua de mâine, visăm la ce vom face când vom câștiga mai mulți bani sau vom avea mai mult timp liber. Și, atunci când planificăm o călătorie, suntem capabili să fim la fel de entuziasmați ca în ziua X, când transferul ne transportă la hotel.6
- Cercetătorii de la Universitatea Cornell au explicat că în astfel de momente creierul este cufundat într-un scenariu, iar cu cât sunt mai multe detalii – cum ar fi datele cunoscute, însoțitorii, o listă de lucruri în valiză – cu atât emoțiile sunt mai vii. Acesta este modul în care concentrarea noastră asupra viitorului devine o sursă de bucurie.7
- Iar Universitatea din Surrey a constatat că persoanele care așteaptă cu nerăbdare o vacanță sunt semnificativ mai mulțumite de viața, de situația economică și sănătatea lor în acest moment.8
MOTIVUL 5: MULTĂ ENERGIE DUPĂ CĂLĂTORIE
De câte ori un coleg sau o rudă a spus: „Oh, după acest week-end mai avem nevoie de altul”? Sau poate chiar dvs. v-ați gândit: de unde vine oboseala imediat după o vacanță? Stresul ar putea fi de vină.
- Cercetătorii europeni au descoperit că senzația de energie după călătorie depinde în mare măsură de fericirea și liniștea din timpul odihnei. Dacă organizarea acesteia a condus la experiențe negative, ne simțim ca și cum nu ne-am odihnit niciodată.9
- Ce legătură are acest lucru cu rezervarea anticipată? Iată câteva statistici citate de Harvard Business Review, o publicație de afaceri americană de top:10
90% dintre respondenți și-au rezervat călătoria și au planificat detaliile acesteia cu mai mult de o lună înainte de plecare; 94% au menționat că călătoria a fost fără stres și s-au întors acasă cu același nivel de energie sau cu unul mai ridicat.
MOTIVUL 6: MAI MULTĂ ATENȚIE LA DETALII
Pentru a vă adapta călătoria la nevoile dvs., trebuie să o încercați ca pe un costum. Adică, trebuie să aflați multe: ce este în apropierea hotelului, ce fel de Wi-Fi este disponibil, dacă puteți închiria o mașină sau dacă puteți lăsa copiii seara la clubul copiilor. Cât de departe este plaja – nu minutele abstracte dintr-o problemă de matematică despre bicicliști, ci de la clădirea dvs. până la primul rând de șezlonguri? Ce excursie ar trebui să alegeți și dacă veți putea trimite un mesaj ghidului pe WhatsApp?
Cu alte cuvinte, cu cât mai multe aflați din timp, cu atât mai bine – statisticile demonstrează și acest lucru. 74% dintre turiștii chestionați de cercetători au remarcat că incertitudinea, problemele legate de transport, timpul pierdut pentru a afla detaliile excursiei și necunoașterea zonei le-au provocat cel mai mare disconfort.10 Trebuie să fiți de acord că puteți afla din timp toate cele menționate mai sus. Și este mai plăcut să o faci acasă, decât în drum spre aeroport.
MOTIVUL 7: MAI BINE PENTRU MINE
Cu cât amânăm mai mult luarea unei decizii, cu atât mai puține opțiuni ne lăsăm. Cum vă puteți îmbunătăți condițiile de călătorie luând o decizie acum?
- Mai mult spațiu pentru picioare în avion. Date de plecare care nu vă vor face să renunțați la ziua de naștere a prietenei dvs. iubite.
- O noapte suplimentară la hotel. O cameră cu un pat mai mare și poate o piscină privată. Sau chiar un hotel de categorie superioară.
- Mai multe șanse nu doar de a zbura la mare, ci și de a obține bilete la un concert, festival sau prezentare de modă. Mai multe oportunități de a învăța harta restaurantelor și de a rezerva o masă în avans.
- Și de ce să nu luați în considerare mai multe țări? Cercetătorii au analizat milioane de tweet-uri și au observat că nivelul de fericire exprimat crește constant pe măsură ce distanța autorului față de o locație tipică (acasă) crește.12
MOTIVUL 8: MAI BINE PENTRU TOȚI
- Cei care au plecat vreodată în vacanță cu rudele cunosc cât de dificil este să planifici timpul liber, astfel încât să convină tuturor celor implicați. Uneori este nevoie de mult timp pentru a conveni cine va merge pe scuter la plajele locale secrete și cine va dormi la umbră, și când ne vom aduna pentru selfie-uri fericite și un prânz copios. Cel mai bine este să vorbiți despre aceste lucruri cu mult timp înainte de călătorie.
- Și iarăși, un pic de cercetări: persoanele în vârstă care au călătorit cu copiii erau cele mai nervoase în drum spre destinație.11 Atunci, de exemplu, atât părinții, cât și bunicii se vor simți mai calm dacă vor discuta totul între ei în prealabil și, în același timp, vor cere sfatul agentului de turism. Atunci nu veți uita căștile, jucăria preferată a nepotului, veți ști cât va dura zborul și ulterior transferul.
- Iar pentru cei care lucrează, o mai mare profunzime a planificării înseamnă o tranziție lină de la procesul de muncă la odihnă. Nu și atunci când sunteți supraîncărcat și încercați să faceți totul timp de două săptămâni, iar în ultima noapte dinaintea călătoriei de întoarcere nu puteți dormi pentru că deja vă închipuiți cât lucru vă așteaptă. Ci atunci când bifele din tracker apar la timp și zâmbetul joacă pe buze.
Deci, sunteți gata să trimiteți o scrisoare de încredere în viitor? Noi deja facem rezervări pentru vară!
* Aici și în continuare din engleză. Ne vedem la mare
3 Vă rugăm să atrageți atenția: Deducerea bonusurilor reduce costul rezervării și nu este o plată în avans a rezervării. În cazul în care partea de bonus este dedusă, rezervarea necesită în continuare plata în avans
4 business.yougov.com
5 business.yougov.com
6 bbc.com
7 journals.sagepub.com
8 journals.sagepub.com
9 europepmc.org
10 hbr.org
11 researchgate.net
12 Согласно исследованию «Happiness and the Patterns of Life: A Study of Geolocated Tweets»