Agenți

Felicitări de Ziua Turismului! Studiem tendințele și le urmărim în sezonul de iarnă cu Join UP!

Astăzi, întreaga lume sărbătorește Ziua Turismului!

În primul rând, această zi este despre oameni. Despre cei 300 de milioane de profesioniști* care vor căuta prin milioane de opțiuni pentru a oferi turistului călătoria visurilor sale; care nu se obosesc să descopere noi oportunități în țările și orașele lor pentru a le arăta în mod clar călătorilor; care își amintesc că oaspetele din camera „A” îi place sucul proaspăt de portocale pentru micul dejun, iar din camera „B” – espresso cu cremă; care pur și simplu îndeplinesc visul cuiva cu munca lor. Și suntem extrem de încântați să facem parte dintr-o astfel de comunitate împreună cu voi, partenerii noștri.

Această zi este, de asemenea, despre rezultat. Și, știți, suntem cu toții o echipă foarte mișto, pentru că anul acesta turismul mondial aproape a atins nivelul pre-COVID** și ne așteaptă noi recorduri.

Și, desigur, această zi este despre viitorul turismului și tendințele actuale care îl afectează. Da, da, preferatul nostru. Ceva care te face să dezvolți constant și să creezi noi produse interesante.

Prin urmare, de Ziua Mondială a Turismului, Join UP! lansează un proiect în care vom explora tendințele populare și vom împărtăși idei interesante pe care împreună le putem oferi turiștilor noștri în acest sezon.

TENDINȚELE DIN GRĂDINILE DE IARNĂ JOIN UP!

SOARELE DE IARNĂ

Ce este o grădină fără soare? Iarna (Hibernation holiday) sau soarele de iarnă (Winter Sun) este o nouă tendință și un motiv pentru a îndrăgi iarna. Pentru mulți turiști, petrecerea lunilor reci în țările calde a devenit deja o tradiție plăcută. Mai ales acum, când o parte semnificativă a companiilor au trecut la un program la distanță și puteți lucra de oriunde din lume. Deci, de ce să nu alegeți locul perfect pentru acest lucru, unde vă puteți bucura de soare și de sunetul mării în fiecare zi ?!

Ca răspuns la tendința unor astfel de călătorii lungi, hotelurile și sistemele de rezervare au lansat deja noi produse. De exemplu:

  • Booking.com au creat planuri de prețuri săptămânale și lunare. În 2021, aproximativ un sfert din rezervările de pe platformă au fost pentru o săptămână sau mai mult.
  • Rezervarea pe termen lung a devenit cea mai dinamică categorie de pe Airbnb. În 2021, aproximativ 30% din rezervări au fost pentru o perioadă lungă de timp***.
  • Hotelurile încep să ofere pachete speciale pentru cei care stau în ele pentru o lungă perioadă de timp și combină timpul liber cu munca.

Ce este important pentru turiștii care merg pentru iarnă în țările calde, cu excepția unui climat plăcut:

  • Confort în hotel,
  • Wi-Fi și internet bun,
  • cea mai profundă imersiune în cultura unei țări noi,
  • posibilitatea de a obține o experiență unică,
  • interacțiunea cu comunitățile locale.

Și știm deja câteva locuri unde pot obține toate acestea:

TURISM WELLNESS

Câteva statistici:

  • Aproximativ 66% din populația lumii după Covid-19 și-au revizuit atitudinea față de propria sănătate și sunt deja gata să cheltuiască cu 20% mai mult decât înainte.
  • În 2022, pentru mai mult de 20% dintre turiști, îmbunătățirea sănătății și a stării de bine au devenit principala motivație pentru călătorii****.
  • Conform previziunilor, piața turismului wellness va crește de 2 ori până în 2030.

Deja, echipamentele de yoga, sălile de sport cool și complexele SPA au devenit un must-have pentru multe hoteluri. În plus, puțini oameni vor fi surprinși de tratamentele standard de wellness, astfel încât varietatea activităților tematice oferite de stațiuni este pur și simplu impresionantă. Cum vă place, de exemplu, sylvoteratia – băi de pădure sau terapie prin râs și yoga pappy cu căței drăguți?

Companiei JOIN UP! îi place foarte mult această tendință, iar iarna aceasta vă invităm să o preluați împreună și să deveniți trendsetteri pentru vacanțele de wellness în Andorra.

Această țară mică este cunoscută nu numai pentru stațiunile sale de schi, ci și pentru centrele sale SPA, iar Caldea noastră preferată la Escaldes-Engordany este cel mai mare complex SPA termal din sudul Europei! Apele minerale locale sunt bogate în sodiu, sulfați, calciu, sulf și sunt renumite pentru efectul lor analgezic, vindecarea rănilor și efectul antialergic. Caldea are 18 etaje cu o varietate de piscine exterioare și interioare, inclusiv o nouă piscină infinită cu vedere la munte, jacuzzi, saune, hammamuri, zone acvatice și terase, izvoare termale, săli de masaj, restaurante și divertisment.

O listă de hoteluri cu SPA-uri cool din Andorra a fost, de asemenea, pregătită.

SET-JETTING

O nouă tendință în turism, care presupune vizitarea locațiilor de filmare a filmelor.

Potrivit Expedia:

  • aproximativ 2/3 dintre călători găsesc inspirație pentru a călători la filme sau emisiuni TV,
  • 39% rezervă o călătorie după ce au văzut o destinație într-un film,
  • Această tendință este deosebit de populară în rândul generației Z și al milenialilor.

Vă amintiți, una dintre primele astfel de locații vedetă a fost Noua Zeelandă, unde au zburat mii de fani Lord of the Rings? Și acum există sute de astfel de exemple! De exemplu, pentru a vedea insula paradisului Phi Phi din filmul „The Beach”, 5.000 de turiști pe zi au venit acolo; în Dubrovnik sunt deja 4.500 de excursii la locațiile de filmare ale „Game of Thrones” *****, filmele James Bond produc ghiduri întregi de-a lungul traseelor de filmare, iar hotelurile din Sicilia se pregătesc să primească un număr record de turiști după lansarea celui de-al doilea sezon al serialului „The White Lotus”.

Ei bine, oferim turiștilor noștri și o aventură demnă de un blockbuster. Unde este? Pe urmele personajelor tale preferate din filmele filmate în Emiratele Arabe Unite. Ce include programul?

  Burj Khalifa, At the Top este cel mai înalt zgârie-nori din lume, unde Ethan Hunt (Tom Cruise) din „Mission Impossible: Phantom Protocol” a urcat cu mănuși speciale.
  Turnul Al Mas, Burj Al Arab și metroul din Dubai – aceste locații au jucat rolul metropolei futuriste Yorktown în Star Trek: Infinity din ciclul Star Trek.
  Oaza lui Liwa din deșertul arab, unde a fost filmată cea mai mare parte a filmului premiat cu Oscar Dune!
  Jumeirah Etihad – amintiți-vă, în Fast and Furious 7, echipa lui Dominic Toretto a trebuit să facă câteva cascadorii de curse chiar într-un zgârie-nori cu ferestre panoramice. Așadar, a fost aici! Cum rămâne cu cazarea la hotelul unde au avut loc o parte din filmări? Bine ați venit la Hotelul Emirates Palace.
  Malul mării din Sharjah, peisajele din Ras Al Khaimah, primul zgârie-nori în formă rotundă din lume, sediul Aldar și chiar Muzeul de Artă Luvru Abu Dhabi. Toate aceste locuri s-au luminat în „Phantom Six” al lui Michael Bay. Apropo, a devenit primul regizor căruia i sa permis să filmeze un film în interiorul Luvru Abu Dhabi.

Felicitări de Ziua Turismului, colegi! Vă mulțumim pentru cercetarea și crearea tendințelor de călătorie cu Join UP!


* Conform statistica.com
** Organizația Mondială a Turismului
*** Travel Daily News
**** The National Geographic
***** Travel Weekly